راه اندازی آبمیوه فروشی و تجهیزات مربوطه

راه اندازی آبمیوه فروشی

امروزه راه اندازی آبمیوه فروشی به عنوان یکی از ایده های برتر برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک مطرح است. آبمیوه فروشی، شغلی برای تمام فصول می باشد و همواره مشتریان زیادی جهت مراجعه به آن وجود دارد. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد چگونگی راه اندازی آبمیوه فروشی، هزینه راه اندازی آبمیوه فروشی، روش تأمین تجهیزات مورد نیاز و خرید وسایل آبمیوه فروشی ارائه دهیم. در ادامه نیز به معرفی خدمات این شرکت در راستای شروع به کار آبمیوه فروشی و تأمین تجهیزات مورد نیاز آن می پردازیم.

مراحل راه اندازی آبمیوه فروشی

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی هلال

آبمیوه فروشی ها یا همان به اصلاح ویتامینه ها، در واقع یک محل فروش تخصصی انواع آبمیوه می باشد که در کنار آن ممکن است مغازه دار اقدام به فروش انواع بستنی و دیگر تنقلات نیز نماید. مراحل راه اندازی آبمیوه فروشی شامل سه مرحله ی کلی دریافت مجوز، یافتن یک محل مناسب جهت شروع به کار و تأمین تجهیزات می باشد. مجوز راه اندازی و شروع به کار آبمیوه فروشی با برآورده کردن شرایط خاصی از وزارت بهداشت دریافت می گردد. مکان مناسب جهت برپایی یک آبمیوه فروشی پرسود و زود بازده بهتر است در قلب خیابان های پر رفت و آمد شهر باشد. تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی یک آبمیوه فروشی حرفه ای، در واقع از مهمترین قسمت های شروع به کار در این شغل می باشد چراکه هزینه راه اندازی آبمیوه فروشی کاملاً به آن وابسته است. نیاز سنجی جهت خرید بهترین تجهیزات مورد نیاز شروع به کار آبمیوه فروشی، برآورده هزینه ی خرید وسایل، انتخاب بهترین برندهای تولید کننده ی تجهیزات و یافتن آسان ترین راه جهت تأمین سریع وسایل نیاز به کار کارشناسی دقیق دارد.

برای راه اندازی آبمیوه فروشی به چه تجهیزاتی نیاز است؟

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی هلال

معمولاً در یک آبمیوه فروشی می توان وسایلی چون انواع مختلف دستگاه های آب پرتقال گیری (ایستاده یا رومیزی)، دستگاه آب انار گیری (دستی یا صنعتی)، مخلوط کن، دستگاه عصاره گیر میوه، دستگاه خلال کن مغزهای پسته و بادام، دستگاه ساخت یخ در بهشت، دستگاه سرد کننده ی شربت، یخچال نگهداری میوه، دستگاه آب میوه گیری، دستگاه آب هویج گیری، یخ ساز، میکسر دستی، همزن برقی، دستگاه مخصوص گرفتن پوست سیب، دستگاه خامه زن، شیکر، بستنی ساز و … را مشاهده کرد. تأمین این وسایل در کنار تجهیزاتی چون میز و صندلی، تجهیزات سرمایشی آبمیوه فروشی و … همچنین طراحی داخلی مغازه میزان هزینه ی مورد نیاز جهت راه اندازی آبمیوه فروشی را تعیین می کنند. نکته ی بسیار مهم در هنگام تأمین این تجهیزات، اطمینان از کیفیت وسایل و خرید با قیمت مناسب تجهیزات آبمیوه فروشی می باشد.

4/5 - (8 امتیاز)