تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یک کافی شاپ با آبمیوه های طبیعی

آشپزخانه قلب یک کافه تریا است، جایی که آبمیوه در آن تولید و توزیع می شود. در این فضا مواد خام تهیه، تمیز و به آبمیوه تبدیل می شود. تمام آبمیوه هایی که در منوی رستوران یا تریا هستند در این محل توسط دستگاه آبمیوه گیری تهیه می شوند، پس طراحی و توزیع مناسب امکانات ضروریست و همچنین چیدمان کارکنان در مسیر تولید خیلی مهم است. آیا می خواهید منظم کار کنید؟ آیا  شما نیاز به مشاوره در مورد تجهیزات مورد نیاز برای تهیه آبمیوه ها دارید پس با مشاوران فروش دستگاه آبمیوه گیری صنعتی در گروه صنعتی هلال تماس بگیرید و در ادامه با ما همراه باشید.

جریان کاری بایستی یک جریان پیوسته باشد به این معنا که کسانی که وظایف یکسان و پشت سر هم دارند بایستی در همسایگی هم کار کنند زیرا ممکن است وسایلی که مورد استفاده قرار می دهند، در برخی موارد مشترک باشند. مراحل تولید می تواند به صورت زیر باشد:

  • دریافت، تهیه و شستن مواد خام
  • محلی برای میکس کردن آبمیوه طبق دستور العمل
  • پک بندی برای سرو و برچسب گذاری سفارش
  • ذخیره سازی آبمیوه برای زمان سرو یا فروش

تجهیزات مورد نیاز برای تهیه آبمیوه

فضا برای شستن میوه

میزهای کار بایستی به اندازه کافی بزرگ و راحت باشند. مهم است که میوه ها را برای شستشو و آماده سازی نهایی از یکدیگر جدا کنیم. فضای شستشوی شما باید شامل سه غرفه جداگانه باشد ابتدا شستشوی اولیه، ضد عفونی و شستشوی نهایی. به خاطر داشته باشید که سینک های شستشو بایستی به اندازه کافی بزرگ باشد تا فضای کافی برای شستشوی همه میوه ها وجود داشته باشد.

محلی برای آبمیوه گیری و میکس طبق دستورالعمل

هنگام تهیه دستورالعمل های خود، می بایستی تجهیزات مورد نیاز را در دسترس داشته باشید تا به صورت آزادانه کار کنید. بسته به نوع کافه تریایی که راه اندازی کرده اید، شاید به تجهیزات زیر نیاز داشته باشید:

  • آبمیوه گیری پرس سرد

دستگاه آبمیوه گیری پرس سرد بایستی نزدیک یک منبع آب باشد تا بتوان دستگاه و کیسه های تفاله و افزودنی ها را به راحتی تمیز کرد. حتی می توانید این دستگاه را به سیستم زهکشی متصل کنید. هنگام خرید این دستگاه به مواردی مانند ایمنی، قدرت و سهولت استفاده و … توجه کنید.

  • آب مرکبات گیری صنعتی

این دستگاه نیز برای شستشو نیاز است که نزدیک منبع آب قرار داده شود. این دستگاه به شما کمک می کند که آب مرکبات بیشتری تهیه کنید و به صورت تازه در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

  • دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

از نظر اقتصادی اگر شما یک کافه تریای به نسبت شلوغ در یکی از مراکز پر رفت و آمد شهر هستید ما به شما دستگاه آبمیوه گیری صنعتی هلال را پیشنهاد می کنیم، این دستگاه با قدرت و کیفیت بالایی که دارد به راحتی می تواند توسط یک کاربر مدیریت شود و به راحتی سفارشات مشتریان را سرویس دهی کنید.

  • مخلوط کن

برخی از نوشیدنی ها برای تکمیل دستورالعمل خود نیاز به مخلوط کن دارند، پس اگر مخلوط کن را در چیدمانتان نزدیک به دستگاه آبمیوه گیری قرار دهید مشکل چندانی نخواهید داشت.

بطری پر کن و برچسب گذاری

برخی از کافه تریاها آبمیوه را آنی برای مشتری سرو نمی کنند و می توانند به صورت بطری آن را به فروش برسانند این تریاها نیاز به دستگاه بطری پرکن دارند که به نگهداری آبمیوه برای مدت طولانی کمک می کند. پس از پرکردن بطری آن را برچسب گذاری کرده و به محل نگهداری منتقل می کنیم.

ذخیره سازی محصول نهایی

یخچال برای ذخیره سازی محصول نهایی تا زمان سرو یا تا زمان فروش نهایی کمک می کند تا آبمیوه ها همیشه به صورت تازه در دسترس باشند. پس از پرکردن بطری ها آنها را به یخچال منتقل می کنیم پس بهتر است دستگاه بطری پر کن نزدیک مخزن نگهداری آبمیوه باشد.

5/5 - (1 امتیاز)