ارزش دستگاه های آبمیوه گیری و نوشیدن آبمیوه ها در زندگی شهری چیست ؟

این روزها در اکثرجوامع در حال توسعه که سهولت در زندگی اولویت اصلیشان قرار گرفته است ، ارزش دستگاه های آبمیوه گیری که در امر جذب ویتامین ها ، مواد مغذی و فیبر کمک شایانی به سلامت بدن می کند ، بسیار ارزشمند تر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است . دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی هم با تسریع بخشیدن به پروسه ی تهیه ی آبمیوه، این امکان را به ما میدهند که در کمترین زمان به بیشترین بازده ای برسیم .

اما ارزش دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی در زندگی روزمره ی ما چیست ؟

در زندگی جوامع امروزی که انواع ربات ها، دستگاه های تمام اوتوماتیک، قطار های تندرو وانواع خدمات شهری و … که هدفشان تسریع بخشیدن به زندگی شهری و صرفه جویی در وقت می باشد ، دستگاه های آبیموه گیری صنعتی ارزش دو چندانی پیدا میکند. با توسعه کار و زندگی روزمره که وقت زیادی را نمیتوان بابت تهیه مواد غذایی صرف کرد ، پس باید راه آسان تر و به صرفه تری را جاگزین کرد .دستگاه های آبیموه گیری هلال مدل جی 80 با ظرفیت ورودی 250 تا 400 کیلوگرم میوه در هر ساعت و دهانه ی بزرگ برای خروجی فوق العاده ی همزمان چند آبیموه این امکان را برای کافی شاپ ها ،رستوران ها و هتل ها فراهم میکند که دغدغه ی آماده کردن آبیموه را برای تعداد بالای مشتریان نداشته باشند و در زمان کم به این امر دست یابند .

اما خواص آبمیوه ها برای سلامت بدن چیست؟

در این مقاله به برسی خواص برخی از پر خواص ترین آبمیوه ها می پردازیم .

آب انار 

انار یکی از میوه‌ ها ی زمستانی است که رنگ قرمز دارد و در حال ‌حاضر توجه محققان علمی را به خود جذب کرده است . اعتقاد بر این است که این میوه بومی ایران است و در سال ۱۶۰۰ قبل از میلاد وارد کشور مصر شده‌ است، جایی که در آن انار نه تنها به عنوان یک منبع مهم غذایی مورد تحسین قرار گرفته ‌است بلکه به طور گسترده‌ای نیز به دلیل ارزش دارویی ‌اش مورد استفاده قرار می‌ گیرد . حتی در آن دوران نیز این میوه احترام زیادی داشت، چنان ‌چه از حضور آن‌ در نقاشی ‌های مصری و مقبره‌ها مشهود است. انار به دلیل آن دانه‌های جواهر مانند به رنگ قرمز روشن، به عنوان نمادی از باروری و رفاه در برخی از فرهنگ‌ها محسوب می‌شود .

۱.  سلامت قلب را بهبود می‌دهد

۲. سطح قند خون را حفظ می‌کند

۳. فشار خون را در حد تعادل حفظ می‌کند

۴. خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد

۵. به درمان اسهال و بیماری قلبی کمک می‌کند

۶. باعث تقویت سیستم ایمنی بدن‌تان می‌شود

۷.  از کم‌خونی جلوگیری می‌کند

۸.  به فرآیند هضم کمک می‌کند

۹. به بازسازی غضروف کمک می‌کند

۱۰. برای زنان باردار مفید است

 
خواص آب انار

آب هویج 

هویج که یکی از محبوب‌ترین سبزیجات ریشه دار سراسر دنیا است، و بدون شک یک ابرخوراکی است. چه خام مصرف شود یا پخته، این سبزی جزء جدایی‌ناپذیر هر آشپزخانه ای است. اما می‌دانستید که مصرف روزانه‌ی آب هویج می‌تواند از مصرف یک یا دو هویج در روز مفیدتر باشد؟

۱. سیستم ایمنی را تقویت کرده و بیماری‌های قلبی را کنترل می‌کند

۲. کلسترول را کاهش می‌دهد

۳. به انعقاد خون کمک می‌کند

۴. زخم‌های خارجی را ترمیم می‌کند

۵. از سرطان جلوگیری می‌کند

۶. سلامت استخوان‌ها را تقویت می‌کند

۷. کبد را پاکسازی می‌کند

۸. عفونت‌ها را درمان می‌کند

۹. گاز معده را تخلیه می‌کند

۱۰. قاعدگی‌ها را منظم می‌کند

آبمیوه ی انبه

انبه ، یکی از خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین میوه‌ها محسوب‌می‌شود و پادشاه میوه‌ها است، علاوه بر مزه‌ای لذیذ، فواید سلامتی و زیبایی دیگری نیز دارد ..

۱. از سرطان جلوگیری می‌کند

۲. سطح کلسترول را پایین می‌آورد

۳. فشارخون را نگه می‌دارد

۴. برای کم‌خونی مفید است

۵. برای سلامت چشم مفید است

۶. پوست را پاک می‌کند

۷. تمام بدن را قلیایی می‌کند

۸. با دیابت مبازه می‌کند

۹. گوارش را بهبود می‌بخشد

۱۰ سیستم ایمنی را تقویت می‌کند

5/5 - (3 امتیاز)