ویژگی های آبمیوه گیری هلال

آبمیوه‌گیری هلال، که به عنوان عصاره گیر شناخته می شود محصولی از شرکت هلال است که با طراحی زیبا و مدرنی تولید شده است. جنس بدنه از آلومینیوم است که شفافیت و یکپارچه‌بودن آن زیبایی خاصی به این آبمیوه‌گیری بخشیده است. عصاره گیر هلال دارای کلید Power ضد آب می باشد. . جنس تیغه‌ی دستگاه از استیل ضد زنگ است و تیغه مناسبی برای تهیه‌ی آبمیوه، اسموتی، دسر یخی و عصاره‌گیری همراه این دستگاه عرضه شده است.

یکی از مشخصات حائز اهمیت این مدل، سرعت پایین هنگام آبمیوه‌گیری است که میزان عصاره‌گیری در حداکثر ممکن انجام می‌پذیرد. با آبمیوه گیری هلال می‌توانید به سادگی میوه های دلخواهتان را به شکل کامل درون دستگاه بیندازید و بعد از چند ثانیه عصاره ی آن ها با طعم فوق العاده بنوشید. با این دستگاه می‌توان آب سیب، انار، هندوانه، گوجه فرنگی، کرفس، کاهو و … را به راحتی گرفت و یک نوشیدنی کاملا طبیعی تهیه کرد. گفتنی است، دهانه‌ی عصاره‌گیر این دستگاه بسیار عریض است. برای سهولت در تمیزکردن دستگاه می‌توان به‌راحتی و بدون هیچ نگرانی، حین یا بعد از استفاده در محفظه ورودی آبمیوه‌گیری آب بریزید تا تمیزکردن لوازم آن زمان کمتری از شما بگیرد.

  •  دارای تفاله 100 درصد خشک
  •  عملکرد آهسته و بی‌صدا
  •  ابزار انحصاری برای تمیز کردن

در خرید آبمیوه‌گیری توجه به نکاتی مانند جنس دستگاه و تیغه‌ها، توان مصرفی و تک‌کاره و چندکاره بودن بسیار مهم است. ظاهر دستگاه و زیبایی آن برای برخی در اولویت قرار دارد اما برای برخی دیگر کارایی همیشه حرف اول را می‌زند.  تیغه‌ها و فیلتر دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است و کیفیت ساخت بالایی دارد.

4.6/5 - (9 امتیاز)