انواع آبمیوه های آب سرد

میدانید که آبمیوه یکی از بهترین نوشیدنی ها در کل دنیا است و همچنین راه اندازی یک تولیدی آبمیوه یک فرصت کسب و کار خوب است. اما وقتی می خواهید یک تولیدی آب میوه را شروع کنید با خود فکر می کنید که چه نوع شرکت آبمیوه گیری را راه اندازی کنید.اگر می خواهید یک کارآفرین موفق باشید بایستی ایده های تجاری خوبی برای راه اندازی یک خط تولید آبمیوه در ذهن تان داشته باشید، زیرا رقبایی خواهید داشت که در بازار رقابت می خواهند از شما پیشی بگیرند و شما نیز بایستی برای رونق کسب و کارتان مزیت هایی داشته باشید که در بازار رقابت از آنها عقب نمانید.

مدل های مختلف شرکت های تولید آبمیوه

به صورت کلی سه روش مختلف برای این پروژه وجود دارد:

درب تو درب

این مدل ساده ترین مدل برای شروع کسب و کار است، زیرا هزینه اولیه بسیار کمی می خواهد. بسیاری از شرکت های بزرگ آبمیوه امروز، پروژه های خود را با همین مدل شروع کرده اند. در اکثر شهرهای بزرگ آشپزخانه هایی هستند که به صورت ساعتی می توانید آنها را اجاره کنید.امروزه با استفاده از تکنولوژی های جدید مانند فروش آنلاین می توانید یک کسب و کار را راه اندازی کنید و مشتریان تان نیز به راحتی ثبت سفارش کنند و درب منزل سفارش خود را به راحتی دریافت کنند.

کافی شاپ یا بار مخصوص آبمیوه

این خط تولید از پرهزینه ترین کسب و کارها برای فروش آبمیوه است، زیرا هزینه های محل، دکوراسیون، طراحی و … برای این کسب و کار خیلی اهمیت دارد.علاوه براین انتخاب یک منو مناسب با تنوع کافی که مورد علاقه مشتریان باشد و برای میان وعده های صبح و عصر مناسب باشد نیز کار پراهمیتی است. علاوه بر آبمیوه بایستی وعده های غذایی مانند صبحانه، برخی سالادها، میان وعده های سبک و … نیز تهیه نمایید. بنابراین توصیه می کنیم که هنگام طراحی منو، آبمیوه های مناسب را مد نظر قرار دهید.علاوه براین، به عنوان بخشی از استراتژی فروش خود، یک نام تجاری برای خود انتخاب کنید تا مشتریانتان شما را به راحتی به خاطر بیاورند.

به یاد داشته باشید که هر بازدید کننده از کسب و کارتان تجربه ای خواهد داشت، پس سعی کنید که تجربه ی مشتری از کسب و کارهای شما خاطره انگیز باشد. سعی کنید در آبمیوه های خود از میوه های رژیمی استفاده کنید. برخی از افراد آبمیوه های رژیمی را می پسندند. در جریان تولید حتما نکات بهداشتی را رعایت کنید. می توانید کافه تریای خط تولید آبمیوه طبیعی خود را در یک باشگاه ورزشی ایجاد کنید که محیط شاد و مفرحی برای مراجعه کننده گان فرآهم آورید.حتی در برخی فروشگاه های بزرگ امروزه درخواست می گردد که خط تولید آبمیوه طبیعی را به صورت رایگان راه اندازی نمایند و تاسیس کنندگان فروشگاه برای جذب مشتری خودشان هزینه های تولید آبمیوه را تقبل می نمایند.به طور کلی یک کافه تریا اگرچه یک خط تولید آبمیوه هزینه بر است اما درصورتی که بین مشتریان خود به صورت یک برند مطرح گردد، بازگشت سرمایه ی خوبی خواهد داشت.هر کافه تریا برای ملزومات خود نیاز به یک آبمیوه گیری مناسب و قدرتمند دارد، ما به شما دستگاه آب میوه گیری صنعتی هلال را توصیه می کنیم.

فروش عمده

این خط تولید یک خط تولید کاملا تجاری است که آبمیوه را به صورت طبیعی تولید می کند و با استفاده از روشهایی آنها را برای مدت طولانی نگهداری و به بازار عرضه می کند. این خط تولید برای تامین آبمیوه موجود در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها مناسب است. این خط تولید توسط کارخانه های بزرگ راه اندازی می شود.حجم فروش می تواند در اینگونه خط تولید بسیار بالا باشد، اما قیمت فروش نیز پایین تر می آید. با فروش اینگونه آبمیوه ها در سوپرمارکت ها شرکت به خوبی رشد خواهد کرد. فروش بیشتر بازار بیشتری را برای اینگونه خط تولید ها خواهد داشت.